Iratkozz fel a hírlevelünkre! Viszonteladóknak Akciók

4+1 tipp azért, hogy diéta után is csodás legyen a hajad

január 14, 2016 Eszter Boldogság, Cikkek, Diéta, Életmód, szépség Címke: , , , , , Nincs hozzászólás

Sokan panaszkodnak arra, hogy a fogyókúrájuk előtti dús hajzuhataguk a sikeres diéta után csapzottá és összeesetté válik, minősége látványosan romlik. Pedig csak arra kell figyelni, hogy testünk mellett a hajunkat is megfelelően tápláljuk!

Bár mindenféle csodasampont reklámoznak, melyek arra hivatottak, hogy csodás hajkoronával ajándékozzanak meg minket, ha belülről nem tápláljuk tincseinket, semmit sem érnek. S hogy mit „eszik” a haj? Főként kollagént, melynek beviteléről fokozottan gondoskodnunk kell diéta idején, nemcsak hajszálaink egészségének védelmére, hanem bőrünk és körmünk szépségének megóvása érdekében is. De ugyanígy fontos a megfelelő mennyiségű A-, C-, E-vitamin, valamint a cink és a szelén bevitele is, melyet a diéta során alkalmazott, speciális fogyókúrás termékek fogyasztásával is biztosíthatunk.

A kollagén a szöveteket rugalmassá teszi, és serkenti a hajhagymák működését. Bevihetjük szervezetünkbe tabletta vagy lágyzselatin kapszula formájában is, de sokkal praktikusabb és finomabb, ha olyan ételeket fogyasztunk a fogyókúránk során, amelyek tartalmazzák ezt az értékes anyagot.

Tippjeink, hogy gyönyörű maradjon hajkoronád

  1. Halak és tenger gyümölcsei tele vannak olyan alkotóelemekkel, amelyek gondoskodnak szépségünkről, ráadásul fogyasztásuk az egészségünket is óvja.
  2. Nyáron és ősszel együnk sok sárgadinnyét, sárgabarackot és sütőtököt. Amellett, hogy finomak, tele vannak likopinnal is, mely a szervezet kollagéntartalmának leépülését akadályozza meg.
  3. A narancs, kivi, citrom, grapefruit és a bogyós gyümölcsök tele vannak öregedésgátló C-vitaminnal. Ha nincs jobb ötleted, bogyós gyümölcsöt a mirelitek között is találsz, vitamintartalma ugyanolyan magas, mint a frissen szedett finomságoké.
  4. A hajat belülről is hidratálni kell, hiszen a hajhagymák csak úgy tudnak megfelelően működni, ha elég folyadékhoz jutnak, így – már csak a hajad egészsége miatt is – fogyassz napi 1,5-2 liter szénsavmentes ásványvizet, vagy gyógyteát.

+1 tippünk

Le a cukorral!

Bármennyire is édes tőle az élet, a finomított cukor tényleg rosszat tesz nekünk. Nemcsak a hátsónk lesz tőle nagyobb, de a cukorfogyasztás károsítja a szervezetünkben lévő kollagént, így akkor se szokjuk vissza rá, ha leadtuk a felesleges kilókat!

 

Kapcsolat

Nature Home Kft.
1121 Budapest, Futrinka u. 2.
Adószám: 12548721-2-13

Közösségi média

Hírlevél feliratkozás

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close