Iratkozz fel a hírlevelünkre! Viszonteladóknak Akciók

8+1 tipp ünnepi elhízás ellen

december 27, 2015 Eszter Uncategorized Nincs hozzászólás

8+1 tipp, hogy a karácsony ne a kilókról szóljon

Töltött káposzta, sütemények, finom italok… már a gondolatuk is hízlal? Ha ezeket a tippeket megfogadjátok, nyugodtan megkóstolhatjátok a legfinomabb falatokat is, bele fogtok férni a kedvenc ruhátokba!

Tegye fel a kezét, akinek még egyszer sem jutott eszébe az ünnepek kapcsán az, hogy utána biztosan fogyóznia kell majd. Tény, hogy komoly veszélynek vagyunk kitéve az ínyencségek miatt, de pár szabály és trükk betartásával könnyen átvészelhetjük a nassolós-lustizós napokat még akkor is, ha nem tartjuk közben olyan szigorúan a diétánkat. És még a hagyományos ízekről sem kell lemondanunk, ha épp azokért rajongunk!

  1. Igyál!
    No persze nem az alkoholra gondolunk most, hanem a szénsavmentes ásványvízre, ami méregtelenít és tisztít. Karácsony idején se feledkezzünk meg arról, hogy eleget igyunk. Ha étkezés előtt elfogyasztunk egy pohár vizet, az csökkenti az éhségérzetet. A teát, kakaót pedig cukor helyett édesítőszerrel készítjük el, kevesebb édességre vágyunk majd.
  2. Fűszerezz!
    Nem csak sóból és borsból áll a fűszerek palettája. Használj köményt, kaprot, különböző gyógynövényeket, ezek segítenek abban, hogy felélénkítsék az emésztésedet.
  3. Köríts színesen!
    Bár sokak számára nem megszokott, de ha finom és könnyű salátákat eszel a húsok mellé köretnek, sok kellemetlenségtől megkímélheted a hasadat. Ha zöldfűszeres, joghurtos öntettel locsolod meg, akkor biztos lehetsz abban, hogy éhezés nélkül vigyáztál az vonalaidra.
  4. Szeresd a csokit!
    Csak nyugodtan. Nem kell lemondanod az édességről, ha szereted. A kiegyensúlyozott táplálkozásba a csokoládé fogyasztása is belefér, persze ésszel és mértékkel. De észrevetted, hogy ha nem vagy tőle eltiltva, akkor nem is habzsolod féktelenül? 😉 És egyébként is, a csoki több mint finomság, az már szinte életfilozófia, cseppnyi jutalom, amelytől szebb a világ. Ha egy csokis szeletet majszolsz el reggelire egy pohár tejjel, egészen ebédig kitart a boldogsághormon!
  5. Próbálj ki valami újat!
    A töltött káposzta isteni dolog, lássuk be. Ráadásul többnyire tényleg csak karácsonykor bíbelődünk vele. De – ha nem is helyette, hanem mellette – próbálj ki más régi receptet is a nagymamád szakácskönyvéből! A halak szintén kötelező elemei a karácsonyi asztalnak és a pisztrángnak vagy a fogasnak nincs párja! Ráadásul, azon kívül, hogy könnyű ételek, hiszen alig van bennük zsír, tele vannak Omega-3 zsírsavval, ami jót tesz a szívünknek és az ereinknek.
  6. Nassolj egészségesen!
    Télen több energiára van szükségünk, amelyet az olajos magvak, a dió, mogyoró, mandula már kis mennyiségben is biztosítani tudnak. Naponta csak egy marékkal rágcsáljunk el belőlük, mert rengeteg kalóriát tartalmaznak. Cserében viszont hatóanyagaik sok betegségtől megóvnak minket.
  1. Gondold tovább a desszertet!
    Az ünnepi édességek nem merülnek ki a krémes tortákban, csak egy kicsit bátrabban kell kezelni a kérdést. Finom desszert lehet egy könnyű vacsora után a sült alma is, de finom, gyümölcsös-joghurtos pohárkrémet vagy akár sajttálat is kínálhatsz a vendégeknek. Hidd el, imádni fognak azért, hogy ilyen bátor vagy!
  2. Élj a luxussal!
    A fahéj régebben igazi luxuscikknek számított, de ma már bárki beszerezheti. Sokan csak édességekhez használják, pedig kompóthoz, de még vadhúsból készült ételekhez is tökéletesen passzol. Ráadásul felpörgeti az anyagcserét és normalizálja a koleszterin és a vércukorszintet is.

+1 Mozogj!

Igen, tudjuk, hogy a karácsony a pihenésről szól, de hidd el, 30 perc séta a hidegben vagy más intenzív sporttevékenység jót fog tenni a lelkednek. És a testednek is!

Fogyni akarok!

Kapcsolat

Nature Home Kft.
1121 Budapest, Futrinka u. 2.
Adószám: 12548721-2-13

Közösségi média

Hírlevél feliratkozás

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close