Iratkozz fel a hírlevelünkre! Viszonteladóknak Akciók

Ez a négy legnagyobb hiba, amit a fogyókúrád alatt elkövethetsz!

február 23, 2016 Eszter Boldogság, Cikkek, Diéta, Életmód Címke: , , , Nincs hozzászólás

Van egy egyszerű eszköz, ami szükséges rossz az életünkben, mégis, diéta idején gyakran négyféleképpen is rosszul használjuk. Pedig egy csomó idegeskedéstől megkímélhetnénk magunkat!

A fogyókúra egyik legnagyobb mumusa nem más, mint a személyi mérleg! Hogy miként lehet rosszul használni ezt az eszközt? Sajnos igen egyszerűen!

Rosszkor méred magad

Ha este vagy épp egy kiadósabb étkezés után pattanunk a mérlegre, akkor nem csodálkozhatunk azon, hogy olyan értéket mutat, amitől sokkot kapunk. A legjobb reggel mérlegelni, az első mosdóhasználat után.

Túl gyakran méred magad

Hiába szeretnénk gyorsan karcsúnak lenni, a sikeres fogyókúrához idő kell, egy nap alatt nem várható jelentősebb súlyvesztés. Mégis, sokan esnek abba a hibába, hogy minden nap megmérik magukat, aztán – ha nem változik, vagy egy picit több lesz a súlyuk – pánikba esnek. Bőven elegendő a diéta ideje alatt hetente egyszer felállni a mérlegre, a hét többi napján ne foglalkozzunk vele, még akkor sem, ha csábít minket.  Ha speciális fogyókúrás termékekkel fogyókúrázunk, nagy valószínűséggel nem nő, hanem csökken a következő alkalomig a testsúlyunk, úgyhogy felesleges aggódni.

Nem figyelsz a saját testedre

Nekünk, nőknek olyan a testünk, mint a hold, folyamatosan változik. A havi ciklustól függően sokunk teste szinte magába zárja a vizet, ez pedig plusz dekákat eredményez. Ráadásul abban az időszakban a nők jó része megőrül a szénhidrátokért, ami további nehézséget okozhat. Kevesen vannak, akik nem kívánják ilyenkor például a csokoládét, de szerencsére már létezik olyan finomság, amely nemcsak csokis ízével bűvöli el az édesség rajongóit, de még egy teljes étkezés is kiváltható vele, így valóra válik az örök álom: desszertet ebédelhetünk, ráadásul büntetlenül!

Túl nagy jelentőséget tulajdonítasz a dekáknak

Igen, a fogyókúrázás arról szól, hogy kevesebbet mutasson alattunk a mérleg. De ha a diétázás mellett elkezdünk rendszeresen sportolni, akkor bizony előfordulhat, hogy egy idő után megáll a súlycsökkenés. Ilyenkor ne rémüljünk meg, inkább vegyük elő a centit. Ha eléggé megfontoltan vágtunk a fogyókúrába, akkor már az elején lemérjük a combunk, csípőnk, derekunk és karunk körfogatát, valamint a mellbőségünket. Ha az edzések hatására nem csökken a súlyunk, viszont a mérőszalag – és az egy számmal kisebb és immár kényelmes ruháink – szerint vékonyabbak vagyunk, éppen eljött az ideje az ünneplésnek! Az izmok ugyanis nehezebbek a zsírnál, így tulajdonképpen fogytunk!

Kapcsolat

Nature Home Kft.
1121 Budapest, Futrinka u. 2.
Adószám: 12548721-2-13

Közösségi média

Hírlevél feliratkozás

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close