Iratkozz fel a hírlevelünkre! Viszonteladóknak Akciók

Krisztina tavaszi átalakulása



Krisztina is versenybe szállt az új alakért és a wellness hétvégéért a 7és17 Tavaszi átalakulás játékában, és  90,8 kg-os súllyal el is kezdte a diétát. 12 hét elteltével  5 kg-tól sikerült megszabadulnia. Krisztina is jó példa arra, hogy az eredményt nem mindig a kilók mutatják, hiszen a képeken a változás látványos!

Íme Krisztina első beszámolója a diétáról:

Sziasztok!

Örömmel nyugtázom, hogy az elmúlt 3 hétben 2 kg 60 dkg súlyfeleslegtől szabadultam meg, jelenleg 88,2 kg-ot mutat a mérleg. Lehetne kevesebb is a jelen állapot, de közbe jött a Húsvét és a “nehéz napok”. Szerencsére nem szenvedek, nagyon jól bírom, hogy reggelire és vacsorára csak shake-elek. A tízórai és/vagy az uzsonna általában elmarad, mert a munkám egy kissé rohanós és eszembe sem jut a köztes étkezés. Ha mégis ehetnékem van, akkor vagy almát rágcsálok, vagy valami diabetikus édességet. Számomra többségében betartható a diéta. A legnehezebbek az esték, amikor minden családtag az asztalnál ül és a többiek pizzát, szendvicset stb. eszegetnek én meg “csak” kortyolgatok. De összességében nem mondhatnám, hogy szenvedek. Nekem bejött! Főleg a vanília ízt imádom!
Mi tetszik benne??? Az, hogy nincs túlkorlátozva a fogyókúrám! Mi a legnehezebb???? A vacsora idő átvészelése (lásd előbb). És amitől tartok az a meleg beköszönte, t.i. nem bírom a meleget és 20 fok felett elkezdi a szervezetem visszatartani a vizet… Hát ennyi. Szurkoljatok nekem!
Üdv:  Kriszta
 
Válaszunk pedig így szólt:
Kedves Krisztina!
Csak így tovább! :-)
Most úgy tűnik, mintha a szervezeted kissé ragaszkodna a kilókhoz, de nem tudom, hogy pl. húsvét alatt mennyi volt a “bűnözés” :-)
A vacsorával kapcsolatban annyit tanácsolnék, hogy bármelyik 2 főétkezést ki lehet váltani, így ha szeretnél a családdal együtt enni, akkor tedd azt, és legyen a reggeli+ ebéd kiváltva!
Persze ha ők pizzát esznek vacsorára, akkor nem javaslom hogy velük tarts, inkább válassz valamilyen könnyebb ételt.
A diabetikus ételekkel is vigyázz, mert általában ez azt jelenti, hogy pl. nincs benne hozzáadott cukor, de attól még magas a szénhidrát/cukortartalma. Mivel a termékeinkben már van egy bizonyos cukormennyiség, ezért a többi étkezés folyamán célszerű lenne kerülni a cukorbevitelt. Ha teheted, egyél egy kis mandulát, diót vagy egy kevés étcsokit ha nasira vágysz.
Ha segítségre/tanácsra van még szükséged, kérlek keress!
Üdv
Eszter”

6 hét elteltével ezt a pár sort küldte nekünk:

Sziasztok!

Örömmel tudatom, hogy jelenleg 87,4 kg-ot mutat a mérleg, azaz összesen 3,4 kg-tól szabadultam meg eddig. Lassan, de biztosan olvadnak a kilók! Továbbra sem szenvedek, nagyon jól bírom, hogy reggelire és vacsorára csak shake-elek. Bár – őszintén bevallom – volt néhány este, hogy bűnbe estem és megettem a kisfiam szendvicsmaradékát… 
Csak egy valami aggaszt: valamiért a hasam nem akar lapulni! Ez a kis hordó alakú valami a terhességem után maradt meg nekem emlékül és nem akar nélkülem élni…
Ezzel mit tudnék kezdeni?
Üdv: Szarka Kriszta
Válaszunk pedig így szólt:

“Szia Krisztina!

Köszönöm szépen az újabb beszámolót! :-)
Ahogy írtad, Te lassan de biztosan fogysz, nem az a hirtelen típus vagy, ami talán olyan szempontból jobb, hogy valószínű tartósabb lesz az eredmény. :-)
Akik pikk-pakk ledobnak sok-sok kilót, azok általában könnyen vissza is szedik azt, miután befejezték a diétát. Te viszont fokozatosan formálódsz át, ami a bőröd rugalmassága szempontjából is jobb. 
A pocakkal kapcsolatban 3 kérdés merült fel bennem:
– mennyit alszol átlagosan éjjelente?
– a sétán kívül tudnál még valamilyen mozgást bevezetni a mindennapjaidba?
– mennyire stresszes az életed?
Szerintem általánosságban a testünk és a lelkünk egyensúlyára kell törekednünk, amire ez a három tényező nagyon nagy hatással van. Éjjelente kb. 7-9 óra alvás lenne ideális, a mozgás nem csak a testet de a lelket is mozgósítja és beindítja az “alvó sejteket”, a stresszről pedig tudjuk, hogy habár nem kikerülhetetlen, de minél több van belőle, annál rosszabb az életünkre nézve mind egészségügyi, mind lelki szempontból.
Sajnos azt, hogy a testünk melyik részéből fogyunk, nem tudjuk irányítani (viszont a fogyás mellett sporttal tudjuk formálni az alakunkat) , de hidd el, idővel a pocak is be fog indulni! :-)
Egyébként mennyi vizet iszol egy nap? 
Üdv
Eszter”

Ez pedig már a harmadik beszámoló a 9. hét után:

“Sziasztok!

Ismét örömmel jelentkezem, immáron 86,2 kg-os súllyal. Lehetne kevesebb is, de ennyi! Én ennek is nagyon örülök! A közérzetem és a hangulatom nem változott negatív irányba, illetve amikor igen, akkor sem a diétának köszönhetően… :-)
Bár új ruhát még nem vettem, de már vannak olyan ruhadarabjaim, amiket elajándékoztam annak reményében, hogy soha többé nem fognak kelleni. Vannak viszont régi ruháim, amiket ha felveszek, már nem borzadok el a látványtól…
A tükör is egyre szimpatikusabb, bár még dolgozom a kapcsolatunkon! Azt hiszem, 1 éven belül akár még barátok is lehetünk!
Sejtem, hogy nem én leszek a győztes befutó a verseny végén, mert nem csökkentem 1/2 embernyit, de nekem így is nagy megelégedés az, amit eddig elértem és még el fogok érni!
Üdv: Kriszta”

 Krisztina ezzel a pár sorral zárta a versenyt és a diétát:

“Sziasztok! 

Hát itt a vége… Bános is, meg nem is! A mérleg most 85,8 kg-ot mutat, ami pontosan 5 kg mínuszt jelent. Talán nem sok, de itt még nincs vége, tovább fogom folytatni a súlycsökkentő programot. Nekem ez a tempó éppen megfelel, mert lehet hogy nagyobb súlyvesztés esetén nem maradtam volna ilyen energikus. Márpedig energiára nagy szükségem van, mert a családban is helyt kell állni, a munkahelyen szintén és a június 14-i szakvizsgához is el kellett jutnom… És most így köszönöm jól vagyok! Bár voltak olyan napok, amikor majdnem feladtam, de mégsem tettem.
Talán egy kicsit könnyebb lett volna, hogyha az ízek palettája szélesebb: lehetett volna capuccino, mogyoró, pisztácia íz és valami sós (ami nem a paradicsomleves, mert nekem az nagyon nem jött be). De így sem volt annyira rossz!
Hogy elégedett vagyok-e? Mindenképpen! Nem voltam benne 100%-ig biztos, hogy menni fog, de ment (a program is és a kiló is)… És nem csak én vagyok elégedett, hanem a párom is, és ez nagyon fontos számomra!
És hogy ajánlanám-e másnak? Folyamatosan ajánlom…
Köszönöm a lehetőséget!
Üdvözlettel: Kriszta”
Krisztina, mi köszönjük, hogy velünk tartottál! :-)
ITT elolvashatod hogyan működik a 7és17 diéta.
Én is kipróbálom

Kapcsolat

Nature Home Kft.
1121 Budapest, Futrinka u. 2.
Adószám: 12548721-2-13

Közösségi média

Hírlevél feliratkozás

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close