Iratkozz fel a hírlevelünkre! Viszonteladóknak Akciók

A legtöbb fogyókúrázó nagyon gyors eredményre vágyik, amiért sokan sajnos bármire hajlandóak, még akkor is, ha ezzel az egészségüket veszélyeztetik.

Szerencsére vannak módszerek, melyekkel a fogyás természetesen felgyorsítható, anélkül hogy kétes eredetű, veszélyes szerekhez nyúlnánk.

Íme néhány lépés, melyek segítenek megszabadulni a felesleges kilóktól.

 

 1. lépés – Tegyünk különbséget a hosszú távú és a rövidtávú fogyás között

 

A rövidtávú fogyás csak pár napig tarthat és lehet, hogy nem a zsír, hanem a vízveszteség következménye. Ezt a fogyást koplalással, vagy nagyon alacsony kalóriás diétával érhetjük el, de mivel nem zsírból fogyunk, így a leadott kilók hamar visszatérnek, amint újra normálisan étkezünk

 

A hosszú távú fogyás az alacsony kalóriás diéta és a testmozgás kombinációjának eredménye. Habár a kitűzött célt hosszabb ideig tart elérni, mégis az eredmény tartósabb, mivel a testzsírt csökkentjük.

 

2. lépés – Ismerd meg, hogyan működik az anyagcsere és azt, hogyan serkentsük minél több kalória elégetésére

 

Az anyagcsere az a folyamat a szervezetben, mely az elfogyasztott ételt energiává alakítja. Habár az egyes emberek anyagcseréjét részben a genetika és az egyén testének kémiai jellemzői határozza meg, megfelelő diéta és testmozgás bevezetésével mindenki hatékonyabbá teheti annak működését.

 

3. lépés – Alakítsd át az étrended, hogy felgyorsuljon az anyagcseréd és ezzel együtt a fogyás is

 

A zöldségek és gyümölcsök, melyeknek magas a rost és víztartalma, hosszabb ideig tudnak eltelíteni, miközben a kalóriabevitel minimális. Ezek az ételek tápanyagokban gazdagok, ami nagyon fontos a kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozáshoz.

A zöld tea fogyasztása az anyagcsere természetes felgyorsításának egyik legismertebb és leghatásosabb módszere. Amellett hogy teát iszunk, adj tealevelet a salátádhoz, a szendvicsekhez vagy épp a pácokhoz, így növelve a bevitelt.

A minden étkezésnél elfogyasztott sovány fehérje ugyancsak tovább ad telítettség érzetet, így kevesebb kalóriát fogyasztunk a nap folyamán. A sovány fehérje legjobb forrásai a zsírszegény sajt, sovány tej, tojás, csirke- és pulykahús.

 

4. lépés – Fogyassz több vizet és ezáltal gyorsítsd az anyagcseréd

 

Legalább napi 8 pohár víz fogyasztása nem csak segít eltelíteni a gyomrod, de biztosítja azt az energiát is, amire az edzésekhez szükséged van. Emellett a hideg víz fogyasztása segít egy kicsit több kalóriát elégetni.

 

5. lépés – Rendszeresen variáld a testmozgásod

 

Mivel a tested egy idő után alkalmazkodik az edzési rutinodhoz – legyen szó futásról, vagy azonos súlyok emelgetéséről nap mint nap – ha nem változtatsz, az az eredmények rovására fog menni.  Az új gyakorlatok bevezetése kihívás elé állítja a különböző izmokat, így biztosíthatod, hogy az anyagcseréd magas fokozaton működjön és segítse elő a fogyást.

Kapcsolat

Nature Home Kft.
1121 Budapest, Futrinka u. 2.
Adószám: 12548721-2-13

Közösségi média

Hírlevél feliratkozás

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close