Iratkozz fel a hírlevelünkre! Viszonteladóknak Akciók

Az elmúlt napokban keményen dolgoztál, hogy ledobj némi felesleget, de amikor a heti mérlegelésre kerül a sor, a mutató makacsul tartja helyzetét jelezve, hogy nem olvadnak le rólad a kilók. A probléma valószínűleg nem az akaraterődben rejlik, hanem olyan hibákat vétesz, melyeknek a nagy többség is áldozatul esik.

Ez az 5 leggyakoribb ok arra, ha a fogyókúra nem működik:

  1. Nem eszel eleget

You-Dont-Eat-Enough

Szükséged lehet arra, hogy egy kicsit megemeled a kalóriabeviteled az anyagcseréd felpörgetése érdekében. Amikor a napi beviteled 1200 kalória alá csökken, nem csak hogy nem eszel eleget ahhoz, hogy minden szükséges tápanyagot megkapjon a szervezeted, de a tested az anyagcserédet is lelassítja, így ragaszkodva minden értékes kalóriához.

Továbbá ha kihagysz étkezéseket, a szervezeted elveszítheti azon képességét, hogy telítettséget érezzen. Emiatt az evolúció hibáztatható, ami úgy alakított minket, hogy ellenállóak legyünk az éhínséggel szemben.

  1. Az edzést étellel jutalmazod

Ha 300 kalóriát elégetünk az edzés során, az persze ok az ünneplésre…. de emiatt megjutalmazni magad egy magas kalóriatartalmú finomsággal nem illik bele a fogyókúrába. Valószínűleg túlbecsülöd, hogy mennyit égettél el mozgás közben, és alábecsülöd, hogy mennyi is az, amit ezután megettél.

  1. Azok a fránya diétás italok

Getty-85153464-diet_soda-Sam_Bloomberg_Rissman

Kutatások szerint a diétás italoknak lehet egy nagy hátulütője: Valami, ami kalóriák nélkül is édes, arra sarkallhatják a szervezetet, hogy a kalóriákat zsír formájában raktározza. Egy tanulmány szerint a diétás üdítőital fogyasztók körében 178%-kal nagyobb arányban növekedett a derékbőség 10 év alatt, mint az ilyen italokat nem fogyasztók esetében. A mesterséges édesítőszerek megemelhetik az inzulinszintet és csökkenthetik a vércukorszintet, ami éhségérzethez és a szervezetben lévő kalóriák zsírként való elraktározásához vezethet.

 

  1. A nehézsúlyú barátok

Egy harvardi tanulmány szerint minden túlsúlyos barátoddal 0,5 százalékkal növekszik az esélyed arra, hogy Te magad is túlsúlyos légy. Erre talán az lehet a magyarázat, hogy a túlsúlyt könnyebben elfogadjuk és természetesnek tekintjük, ha ismerőseink is ilyen cipőben járnak. Persze nem kell, hogy megválj duci barátaidtól :-)  Sőt, ha együtt kezdtek bele egy fogyókúrába és jártok el edzeni, akkor nem csak hogy jobban fogjátok élvezni, de valószínűleg a siker is könnyebben fog jönni.

  1. Lemondtál a borról….

Getty-130897884-wine-Don_Farrall

…… pedig talán nem kellett volna. A Bostoni Női Klinika több mint 10 éves kutatása alatt azok a nők, akik elfogyasztottak 1-2 pohár bort naponta, kevésbé szedték fel magukra a plusz kilókat, mint azok, akik nem ittak alkoholt. Persze itt is érvényes az aranyszabály: Mindent csak mértékkel!

 

Ne hagyd, hogy az apró kudarcok megállítsanak! Az igazi változáshoz idő, kitartás és türelem kell!

Csak így tovább!  :-)

Tudj meg többet a 7és17 diétáról!

Nézz be a webshopba!

Kapcsolat

Nature Home Kft.
1121 Budapest, Futrinka u. 2.
Adószám: 12548721-2-13

Közösségi média

Hírlevél feliratkozás

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close