Iratkozz fel a hírlevelünkre! Viszonteladóknak Akciók

Félsz a diétától, mert bonyolult? A 7és17 diéta pofonegyszerű!

 

Nem kell számolgatni a kalóriákat, elég, ha tudjuk, mit ehetünk és mit nem, és hogy miként készíthetjük el ételeinket a legegészségesebb módon. Ráadásul egy kis segítséget is igénybe vehetünk!

Az elhízás akkor következik be, ha hosszú időn át több energiát viszünk be, mint amennyit felhasználunk és a megmaradt tápanyagokat a szervezetünk a zsírszövetekben elraktározza. A legnagyobb veszélyben a mozgásszegény életmódot, illetve az ülőmunkát végzők vannak. Egy kilogrammnyi testzsír megközelítőleg 7000 kalória, így ahhoz, hogy egy kilót leadjunk, nagyjából ennyivel kevesebbet kell ennünk. Persze ezt nem lehet egy-két nap alatt tető alá hozni (kivéve akkor, ha napi szinten eleve 5000-6000 kalóriát fogyasztunk, mert akkor igen), de ha napi szinten 500-1000 kalóriával kevesebbet viszünk be a szervezetünkbe – függően attól, mennyi az aktuális súlyunk -, akkor hetente 0,5-1 kilót fogyhatunk egészséges tempóban.

Hogy működik a 7és17 diéta?

Sok diéta meglehetősen bonyolult, hiszen folyamatosan számolgatni kell a különféle élelmiszerek kalóriatartalmát. A 7és17 diéta esetében viszont elég annyit tudni, hogy mit lehet enni és mit nem, valamint max. napi 2 főétkezést kiváltani bármely 7és17 csökkentett kalóriatartalmú termékkel.

A 7és17 speciális diétás élelmiszerei mellett a friss gyümölcsök és zöldségek, az alacsony zsírtartalmú tej és tejtermékek, a sovány húsok (pl. a halak és a baromfi), valamint a teljes kiőrlésű gabonafélék fogyasztása ajánlott a diéta idején. A tiltólistás élelmiszerek sora meglehetősen rövid, a lényeg, hogy a zsíros ételek és mártások, olajos-sós rágcsálnivalók és a cukorban tocsogó édességek azonnal kerüljenek ki az étrendből. Egyszer-egyszer lehet bűnözni kicsit, de jobban tesszük, ha ellenállunk a kísértésnek. Ha netán mégis ellenállhatatlan vágyat érzünk arra, hogy egy kis édességet együnk, akkor inkább válasszunk olyan speciális fogyókúrás terméket, amely a csokoládé ízével kényeztet minket, mégsem hizlal.

Készítsd el jól!

Sokan nem tudják, hogy ha olajban vagy zsírban sütik ki a natúr szeletet, annak drasztikusan megnövekedik a kalóriatartalma. Ugyanez hatványozottan igaz a panírozott húsfélékre. Ha tehát egészségesen akarunk főzni, akkor a húsféléket inkább roston vagy sütőben süssük meg, hozzáadott zsiradék nélkül, a zöldségeket pedig pároljuk-főzzük, vagy minimális olajjal wokban pirítsuk meg.

Koplalni tilos!

Mindenki gyorsan szeretne lefogyni, ezt pedig sokan úgy akarják elérni, hogy szabályosan éheznek. A gond ott kezdődik, mikor kiderül, hogy a koplalás hatására a szervezet nem akar megszabadulni a zsírdepóktól, ami nem meglepő, hiszen energiatakarékos üzemmódba kapcsol a túlélés érdekében. Ennek tudatában kimondhatjuk, hogy akkor fogyunk igazán jól, ha megfelelően táplálkozunk a diéta ideje alatt. Ha nincs időnk főzőcskézni, mert egész nap rohanunk, akkor sem kell kétségbe esni, hiszen a 7és17 speciális fogyókúrás termékeivel egy-egy főétkezés könnyedén kiváltható a napi hajtás közepette. Ráadásul, ezen élelmiszerek segítségével hozzájuthatunk a szükséges vitaminokhoz és ásványi anyagokhoz is, így nem zsigereljük ki szervezetünket a fogyókúra ideje alatt.

Igaz a 7és17 diéta alapelve az, hogy reggel 7 és délután 17 óra között fogyasszuk el a kiválasztott fogyókúrás terméket, ettől függetlenül nem feltétlenül szükséges ezt a módszert alkalmazni és akár a vacsora is kiváltható.

Kapcsolat

Nature Home Kft.
1121 Budapest, Futrinka u. 2.
Adószám: 12548721-2-13

Közösségi média

Hírlevél feliratkozás

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close